Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 5. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt maximum 5-10 perc idősávban a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 26. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 19. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. március 21. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 2-3 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Tervezett karbantartás!

2024.04.29. napon hajnali 1:00 és 4:00 között, valamint 2024.04.30. és 2024.05.01. napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024.04.30. és 2024.05.01. közötti napokon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett virtuális POS (VPOS) karbantartás!

2024. április 16. napon hajnali 4 és hajnali 5 óra között tervezett karbantartás miatt 3-5 perc idősávban a virtuális POS terminálokon (VPOS) a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A virtuális terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. A karbantartás a fizikai POS, valamint SoftPOS terminálok működését nem érinti. Köszönjük megértésüket!

K&H POS24 webes alkalmazás technikai fennakadás!

2024. április 22-én napon 12:00 órai kezdettel technikai hibát észleltünk a K&H POS24 webes alkalmazás működésében. A hiba felderítésén és javításán kiemelten dolgozunk.

Kedves Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy fizikai POS,-VPOS terminálokon, valamint a POS 24 rendszerünkön keresztül a szolgáltatás nem elérhető. Kollégáink a hiba elhárításán kiemelt prioritással dolgoznak. Köszönjük szépen megértésüket és türelmüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 26. napon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket!

Tervezett karbantartás!

2024. február 24. és 2024. február 26. napokon hajnali 1 óra 15 perc és 1 óra 45 perc között tervezett karbantartás miatt, maximum 30 perc idősávban mind a fizikai POS, mind a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek. Köszönjük megértésüket! 

Tervezett karbantartás!

2024.05.01. napon hajnali 1:00 és 1:15 között tervezett karbantartás miatt maximum 15 perc idősávban mind a fizikai POS, a virtuális POS (VPOS) terminálokon a bankkártya elfogadás szolgáltatás karbantartás miatt átmenetileg nem lesz elérhető. A terminálokon végrehajtott tranzakciók ezen időszak alatt elutasításra kerülnek.

Köszönjük megértésüket!

Planned maintenance!

Due to scheduled maintenance between 1:00AM and 1:15AM on 1st May 2024, the card acceptance service will be temporarily unavailable for maximum 15 minutes time slot at physical POS, virtual POS (VPOS) terminals. Transactions at terminals will be rejected during this period. Thank you for your understanding!

hirek_online_penztargeg_640x400.jpg

figyelemfelhívás az online pénztárgépet használó kereskedők számára

Az online pénztárgépet használó kereskedők és szolgáltatók 2021. január 1-től kötelesek legalább egy, nem készpénzes, azaz elektronikus fizetési lehetőséget biztosítani vásárlóik számára. Ez lehet a közismert és széleskörben használt bankkártyás fizetés, vagy az idén februárban bevezetett azonnali átutalásra épülő (pl. QR-kódos) fizetés, vagy egyéb más megoldás.

Az új szabályozás célja, hogy visszaszorítsa a készpénzhasználatot, részben a gazdaság fehérítése céljából, részben a készpénz kezelésével, szállításával, őrzésével járó jelentős költségek csökkentése érdekében. Az elektronikus fizetés bevezetésével, azon belül is az érintésmentes bankkártyás fizetés biztosításával a koronavírussal szembeni küzdelem is hatékonyabb, melynek fontossága és igénye felerősödött a vásárlók körében is.

Mi az online pénztárgép és kiknek kötelező az online pénztárgép használata?

Az online pénztárgép online kapcsolatban áll a NAV központi szerverével, és meghatározott adatokat, meghatározott gyakorisággal küld mobil internet kapcsolaton keresztül, a NAV központi szerverébe. Magyarországon 2014. szeptember 1-jétől kötelező az online pénztárgép használata azon adóalanyok (kereskedők, szolgáltatók) számára, akik nyugtaadási kötelezettségüket kizárólag pénztárgéppel teljesíthetik. Ezek az alábbi adóalanyok:

a) a gyógyszertárak,

b) a 2009. október 15. napján hatályos TEÁOR ’08

1. a 45.20 szerinti gépjármű-javítási, karbantartási,

2. a 45.32 szerinti gépjárműalkatrész-kiskereskedelmi,

3. a 45.40 szerinti motorkerékpár, -alkatrész kereskedelmi, javítási,

4. a 47.1-47.7 és 47.91 szerinti kiskereskedelmi,

5. 49.32 szerinti taxis személyszállítási,

6. az 56.1 és 56.3 szerinti vendéglátási (kivéve a mozgó szolgáltatásnyújtási),

7. az 55.1-55.3 szerinti szálláshely-szolgáltatási (kivéve a falusi szálláshely-szolgáltatási),

8. 66.12 szerinti értékpapír-, árutőzsdei ügynöki tevékenységből kizárólag a pénzváltási,

9. a 77.1-77.2 és 77.33 szerinti kölcsönzési,

10. 86.10 szerinti fekvőbeteg-ellátási tevékenységből kizárólag plasztikai sebészeti,

11. 93.29 szerinti m.n.s. egyéb szórakoztatási, szabadidős tevékenységből kizárólag táncteremi, diszkó működtetési,

12. a 95.1-95.2 szerinti javítási,

13. 96.01 szerinti textil, szőrme mosási, tisztítási tevékenységből kizárólag mindenfajta ruházat(beleértve a szőrmét) és textil géppel, kézzel mosási és vegytisztítási, vasalási,

14. 96.04 szerinti fizikai közérzetet javító szolgáltatási, és

15. 93.13 szerinti testedzési szolgáltatásitevékenységet folytató valamennyi adóalany, üzlet, mozgóbolt, kivéve:

ba) a betétdíjas göngyöleget visszaváltó üzlet,

bb) a csomagküldő kereskedelem, kivéve annak nyílt árusítást végző üzlete, bemutatóterme,

bc) az ipari – kivéve élelmiszeripari – tevékenységet folytató egyéni vállalkozó, ha termelő és értékesítő tevékenységét ugyanabban a helyiségben folytatja,

bd) a termelői borkimérés,

be) az utazási iroda, utazási ügynökség, turisztikai szolgáltató iroda utazási szolgáltatásai tekintetében,

c) a 2009. október 15. napján hatályos TEÁOR ’08 46.2-46.7 szerinti nagykereskedelmi tevékenységet folytató adóalanyok, üzletek, a kiskereskedelmi értékesítésük tekintetében.


Miért érdemes a bankkártya-elfogadást választani elektronikus fizetési lehetőségként?

  • a legelterjedtebb és legnépszerűbb fizetési forma a vevők körében, mely továbbra is dinamikusan nő, a tranzakciószámok és vásárlási értékek tekintetében is
  • a jelenlegi vírushelyzetben a bankkártya használata az egyik leghigiénikusabb fizetési forma, éppen ezért hatalmasat ugrott az érintésmentes fizetés népszerűsége, melynél 15 ezer forint értékhatárig a PIN kód megadása nem szükséges
  • bankkártyás fizetés gyors, kényelmes, a tranzakciókról elektronikus kivonat kérhető, így elszámolása, precíz és átlátható

Hogyan működik a K&H bankkártya-elfogadás az online pénztárgéppel?

  • az online pénztárgép és a bankkártya-elfogadás POS terminálja a vásárlás más-más folyamatáért felelős. Az online pénztárgép állítja elő a fizetendő összeget, a POS terminál hajtja végre a bankkártyás fizetést, majd visszaküldi a fizetés eredményét a pénztárgépnek
  • az online pénztárgép és a bankkártya-elfogadás POS termináljának integrációja, gyorsíthatja a fizetési folyamatot és megakadályozhatja bizonyos kezelői hibák bekövetkezését.
  • Az online pénztárgép és a POS terminál a K&H magasbiztonságú, egyedi felületén kommunikál egymással
  • a POS terminál telepítését és az online pénztárgéppel való kapcsolat kiépítését a K&H megbízott Partnere, előre egyeztetett időpontban, a kereskedő üzlethelységében végzi el.
  • A kapcsolódó sztenderd kassza összeköttetés technikai leírását a weboldalunkról érheti el

Miért a K&H-t válassza bankkártya-elfogadó partnerének?

  • a nemzetközi szabályoknak is megfelelő, modern, biztonságos POS terminálokat telepítünk
  • fixen telepített, asztali terminált vagy hordozható, mobil POS terminált is biztosítunk
  • megbízott Partnereink elvégzik a POS terminálok telepítését, helyszíni oktatást tartanak a használatról
  • az online pénztárgép kapcsolat kiépítését a POS terminálokkal igény szerint elvégezzük
  • részletes, elektronikus elszámolást készítünk a bankkártyás forgalmakról
  • az élesítést követően 24 órás telefonos ügyfélszolgálattal támogatjuk a zavartalan működést

Biztosítsa vevői számára már most a bankkártyás fizetés lehetőségét! Igényelje meg minél hamarabb a K&H bankkártya-elfogadás szolgáltatást, hogy időben fel tudjon készülni a 2021. januári határidőre!

Amennyiben kérdése van a bankkártya-elfogadás elindítása kapcsán, írjon a saleskhpos@kh.hu e-mail címre vagy látogasson el a www.khpos/fizikai-pos-terminal oldalunkra!


ajánlott bejegyzések

figyelemfelhívás a kereskedőket érintő jogszabályi előírásról

MNB szabályozás értelmében, bankkártya használata esetén a kereskedőknek tilos bármilyen többletdíjat, költséget felszámítaniuk a vásárlóknak.

erős ügyfélhitelesítés bevezetése

A 2015. november 25-i 2015/2366 számú Európai Uniós direktíva előírja az erős ügyfélhitelesítés (SCA) bevezetését.

Praktikus tanácsok, érdekes cikkek, izgalmas játékok, gyors segítségnyújtás- ezek várnak rád Magyarország egyik vezető pénzintézetének hivatalos Facebook oldalán.

Légy tagja közösségünknek és #döntsokosan!